21 Mart 2017

Anouar Brahem ile Kara Kediler

Fotoğraflar zamanda asılı kalan notlar gibi. (foto: Life)

Harfler, kelimeler, siyah kediler gibi geçiyor ömrümüzden. 

"Le pas du chat noir" dinliyorum. Bu müzik beni garip bir hüzne sürüklüyor. 

Elimde kalemle, gazeteden kestiğim haberlerin kenarına notlar alıyorum.

Yazı, sükunet ararmış, bilmem ne kadar doğru, belki de sessizlik bir yazı arıyordur kendine. 

Müzik sona erdiğinde kulaklarımda sanki bir süre daha gölgesi dolaşıyor.

Bilgisayar ekranında bir köşede "7277 dosya işlendi" yazıyor. Dosyalar işlenip duruyor. Düşünüyorum da dünya Sumer uygarlığından önce de hiç sakin değildi, yazı sadece bir başka boyut getirdi dünyamıza. Tıpkı fotoğraf gibi, tıpkı dünyayı paylaştığımız kediler gibi her şey kendi havasını soluyor.

Kediler, harfler gibi, kelimeler gibi geçip gidiyor hayatımızdan. 

2 yorum:

  1. Bettyi tanımadığınız için kediler hakkında yorum yapıyorsunuz.Sevimli bayan Betty hiç bir yere gitmez son derece tembel ve bir o kadar rahat ben onun değil o benim sahibimmiş havasındaki bu tekir giden kara kedilerede gülüp geçer sadece😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler müthiş canlılar. Esasında hareket eden benim galiba, harfler/kediler yazılarda uyuyor.

      Sil