15 Ekim 2010 Cuma

Mor zamanlar



Rengin Saltık'ın Milli Reasürans Sanat Galerisi'ndeki beni hayallere sürükleyen sergisini gezdikten sonra içim yine yazıyla ve resimle dolduğundan nicedir istediğim mor renkli mürekkebi almak için bir coşkuyla Sirkeci'ye uzandım, morlar eflatunlar arasından nihayet Herbin ve Waterman arasında bir tercih yapmak gerekti ve daha koyu bir tonda olduğu için Waterman'ı seçtim (Herbin 25 Tl, Waterman 15). Şimdi Mürdüm eriği rengindeki Lamy AL-star kalemimde Waterman mürekkep var. İlk izlenim mürekkebin homojen bir dağılım göstermediği yönünde, hızlı yazarsan biraz daha açık tonda, duraklarda ise daha koyulaşan ve siyaha yanaşan bir renk hakimiyeti var. Hoş bir renk. Waterman mürekkep şişesi de güzelmiş, köşeli yapısından dolayı mürekkep azaldığında şişeyi yatırınca bile sabit durabiliyor.




3 yorum:

  1. Şimdi bunu okuduktan sonra gidip o mürekkebin aynısından almaktan kendimizi alıkoymayacağız: Ne keyif yapacak güzel bir planımın olması.

    YanıtlaSil
  2. @Banu : Bugün dediğiniz yapıldı. Gidildi ve Cağaloğlu'ndan güzel yazıya konu meşhur mürekkep alındı. :)
    Cümleten saygı & selam

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim. Mürekkebiniz ne olursa olsun yazmak güzeldir. Kültür ve sanata dönüktür.

    YanıtlaSil