31 Aralık 2010

İyi seneler!

Dün arkadaşımın "süt danası" diye tarif ettiği beyaz Lamy'yi kendisine hediye ettim. Beyazlığı ile başa çıkamıyordum zaten. İşim gereği gazetelerle haşır neşir olduğumdan beyaz dolmakalemin beyazlığından eser kalmıyordu haliyle. Şimdi bu güzel dolmakalemin emin ve temiz ellerde olduğunu ve kirlenmeyeceğini bilmekten dolayı mutluyum.


Sonra bir kalem eksildi diye kendimi kalem dükkanlarına attım. National Geographic sarısına yakın bir tonu olan yine bir Lamy Safari dolmakalem aldım. 1.1 uç taktırınca yanıp sönmeye başladı adeta. Yanına Waterman Havana mürekkep de alınca kendime yeni yıl hediyesi almış oldum böylelikle!


Nicedir bu tatlı sarı kalemin hayalini kuruyordum. Waterman Havana ile birlikte muhteşem bir ikili oldular.

Darısı blogu okuyanların başına diyeyim. :)

Kağıdınız, kaleminiz ve mürekkebiniz bol olsun, ellerin çalışması da size kalmış.

İyi seneler.

2 yorum:

  1. Sevgili Mehmet !
    Sana da iyi bir yıl dileklerimle, kendine yeni yıl hediyesi yapmışsın. Kendine ufak bir kıyak. Belliki kendini iyi hissetmeni sağlamış. Süper.
    Şu kaligrafil Lamy ve Havana mürekkeple yazışını ne zaman görebileceğiz acaba ???

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Pek yakında paylaşacağım. 2 Fotoğraf makinemde de sorun var. Fakat şurada mürekkebin nefasetini görebilirsiniz: Waterman Havana test report.

    YanıtlaSil